The Traffic To This Blog

Thursday, August 28, 2008

Muqaddimah

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum dan salam ukhuwah kepada semua yang melawat blog rasmi HE23 ini.
Segala puji kepada Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasihani. Dengan izin dan kudrat yang diberikanNya, blog HE23 dapat juga disiapkan. Untuk pengetahuan umum, blog ini adalah hak milik penuh Kelab He23 (KHE23) Universiti Malaysia Sabah, Kampus Antarabangsa Labuan. Setiap 'post' dalam blog ini adalah di bawah tanggungjawab KHE23.
Tujuan utama blog ini diwujudkan adalah bagi membolehkan individu-individu mendapatkan butiran lanjut tentang dunia kewangan Islam, khususnya bagi pelajar-pelajar HE23-UMSKAL. Pihak KHE23 akan memastikan setiap 'post' adalah bersesuaian dengan kehendak semasa.
Selain itu,blog ini juga mengalu-alukan sebarang pandangan dan kritikan positif bagi memantapkan lagi perjalanan KHE23 umumnya. Sekian.

1 comment:

Anonymous said...

ASSALAMUALAIKUM,syukur kpd ALLAH S.W.T krn memberi peluang kepada ana untuk menyuarakan pendapat.tahniah dng blog baru ni.pada saya tidak bermaknak adanya blog ini jika tak di kembangkan dengan isu2 global,merangkumi akademik,politik,ekonomi,isu kebajikan dan pelbagai lagi.

jesteru itu sbg langkah murni. saya mencadangkan agar pihak MT/me HE 23 mengadakan satu anjakan paradigma bagi memperkasakan setiap exco.matlamat setiap exco kena di wujudkan mengikut keadaan kita di kampus ini.

misalannya,isu kebajikan bagi sahabat2 kita yg tak memperolehi ptptn.kena ada inisiatif drpd kelab ini,supaya ianya tidak hanya sekadar kelab yg lesu dan bangga dlm kepompongnya shj.

menegakkan amar mahruf nahi mungkar.sedar atau tifdak wujudnya budaya batle of the band,pergaulan bebas,arak dan budaya hedonisme yg lain turut mempengaruhi keseluruhan sistem kehidupan kita. jesteru itu arus di ingat kita hendaklah mengatasi masalah ini.

tegak kan amar mahruf nahi mungkar.

Apakah cara terbaik untuk memantapkan lagi KHE23?